perjantai 25. maaliskuuta 2011

ei muista

"Mina ei muista, sahim ei koskaan muista, mutta nyt muista ja tulla? ...sahim olla unohtanut myös aika D: "

"Sä unohta mulla ei sillon olla akku! Ku minä myydä se täysihintan vaikka se olla ihan loppu hahaa! ... viilsin sormeni auki persikkapurkki. Paljo paljo veri, nyt pyramid head laastari : D petteri-setä huomiovastaava ;---)___"

"Sahim olla myöhä Sahim tulla myöhä! Haitta?"

"Oi agar Sahim, olen matkalla luoksesi! Anteeksi myöhäisyyteni, olen ollut huono vaimo. On kuitenkin vaimon tehtävä esiintyä laittaantuneena ja huoliteltuna."

"Mut vois kyl sit käyä yheskin ihan, sahimin ja daryan romanttinen iltakävely kauppaan!"

"Ah ja voi, Agar Imarim! He myivät tenttiä tänään aivan eri valuutalla niin en taaskaan saanut ostettua D: Minun saapumiseenkin on vielä lukuisasti aikaa, ensiksi minun piti hakeman taateleita tukikohdasta ja sitten unohdin matkapuhelimenkin ja piti kääntää karavaani ja palata sitä hakemaan."

"Olit vääräs sinä nekeri! Siinä lukea "On ES JA MRPEPPERVANILACHERYH4U NOW2" "

"Mitä tarkotta sinun viime viesti viime rivi, en umara, hono somi."

"Igor sjano huomenna, Pjotr sjano perjantai, mjinä sano kumpi vjan tai vjaika molemat jos on ES!"

"Pepperkakka ok
thinkeningday ten, maibi mon olready? Ou skeeri santa claws 8D And skeeri koehowling! 8DD"

"Mein Gott, Florence! Ich biin bisi wit te minor mikaeljaksons but tealmighty shigalda say that tis cant be going on like tis and tings hav to be done and next week all yours so pick at yuo want!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti